xzzandrazzx

Alla inlägg under oktober 2009

Av Zandra - 30 oktober 2009 19:05

Ursäkta att jag inte skrivit nått här på en tid men har nu bara inte haft tid då ja haft så mycke prov... snart e dom över O-o''' 3 kvar.

Annors har jag haft det helt ok. Inte hänt så mycke speciellt igentligen.


Nu komr det mer teckningar och en liten video hur man skall laga drakfjäll :D


Nedanförr är några bilder på drakar som jag gjort fjäll på! Ursäkta kvaliten men vill du se bättre är det bara att se på min bloggs linkar och sedan till min dA.


Video:

http://www.youtube.com/watch?v=Vvi1DGZG0Pk&feature=channel


Klicka på den här bilden för att få den större!





      

Program: Photoshop Elements 6.0 (kom med ritbrädan, tableten, vad ni nu kallar den)

Tablet/ritbräda: Wacom Bamboo fun small

Timmar: 5-6h. Vet inte exakt.

Model: Ingen. Ritade från huvudet :)

Beskrivning: Blixtens drake vs. solens drake som inte syns så bra. (den sitter/står på berget längre fram)

Inspirerad av: Inget... hittade bara på då jag ritade :)


 

Program: Photoshop Elements 6.0 (kom med ritbrädan, tableten, vad ni nu kallar den)

Tablet/ritbräda: Wacom Bamboo fun small

Timmar: 7-6 h

Model: Ingen. Ritade från huvudet

Beskrivning: En blå drake som står i månskenet x'')?

Inspirerad av: Månen O_O



Program: Photoshop Elements 6.0 (kom med ritbrädan, tableten, vad ni nu kallar den)

Tablet/ritbräda: Wacom Bamboo fun small

Timmar: 5-6h.

Model: Ingen, ritade från huvudet.

Beskrivning: Håller på att göra bilder till alla årstiderna som det skall vara ett djur/varelse på (hösten och vintern är färdiga). Det här är då hösten som säkert alla ser x').

Inspirerad av: Årstiderna!


Nu var det väl färdigt för mig xd...skriver kanske snart igen :)





Av Zandra - 22 oktober 2009 18:34

GAAH! Imorn komr jag att (= .... Först prov som komr att gå upp i röven och sedan ett föredrag i modan jag inte komr att klara av fö ja e skit att stå o prata framför klassen och blir helt jätte nervös O_O'''. Så man har ju bara stressat hela den här jävla dagen =) .

Huvudvärken kom nu också .______.'' . Komr helt säkert nån dag att dö av stress!!


Annors ha inget speciellt hänt än att jag har stressat hela dagen O_O.

Komr under helgen att lägga upp en bild igen men den komr inte att vara ny.

Hinner och orkar inte nu!!

Av Zandra - 19 oktober 2009 19:31

Mindre intressant dag som nog alla dagar i mitt tråkiga liv är :)!

Denna gång kommer jag att lägga in lite bilder som jag har ritat men det kommer lite längre ner på inlägget + lite info och sånt om dem :).

Det ända intressanta som hänt idag var i skolan på data timmarna (2h). Handlade om datorns historia och lite annat som rätt så konstigt men intressant :D är väldigt intresserad av datateknik och sånt.

Kommer nog inte på nå vettit att skriva idag O_o så ja tror inte att jag orkar skirva så mycket om dagen nu mera...









 

Bilden på vargen är den nyaste som jag gjort. Lagade en uppdatering av den häromdan. Har mest lagt mer skuggor på den och gjort pälsen lite mörkare och annat smått ;) Lägger den här nedanför.


Lagade inget extra på backgrunden.

 

Program: Photoshop Elements 6.0 (kom med ritbrädan, tableten, vad ni nu kallar den)

Tablet/ritbräda: Wacom Bamboo fun small

Timmar: hmmm.. väldigt svårt att svara på den xD räknade faktiskt inte men jag kan gissa på sådär ca. 9-12 h

Model: Hade en bild jag printade ut som jag studerade och började göra bilden på datorn.

Beskrivning: Håller på att göra bilder till alla årstiderna som det skall vara ett djur/varelse på (hösten och vintern är färdiga). Det här är då vinter som säkert alla ser x').

Inspirerad av: Årstiderna!


Ja! Det var väl allt :D undrar du nåt mer så fråga! Svarar hemskt gärna.


Se videon genom att se på min bloggs länkar och klicka på min youtube. OM DU VILL.. tvingar inte.








Av Zandra - 18 oktober 2009 18:22

Blev just medlem är på bloggplatsen.se :).Har ju faktiskt inte bloggat förrut O_. men skall ju nu försöka och se om jag kommer att försätta med det!

Men iallafall så har det ju inte varit nån så värst intressant dag O_. . Pluggat lite på enka provet som vi kommer att ha på onsdan x_x , orkar inte! Fast nåjaah, har ju inte nå svårigheter så det borde väl gå bra :). Men på fredan så kommer det upp ett annat prov jag absolut inte skulle orka med (vem skulle orka x') ) O_O hälsokunskap... över 40 sidor... många e så onödiga!

Övergår till nåt annat ämne :S

Kanske många undrar vad jag kommer att lägga upp här på bloggen och det!

Ja, jag hade tänkt ha det till som många andra har den till :) lägga in inlägg på vad man gjort osv.

Bilder, teckningar osv. :)

men nu blir det nog med skrivandet!! Måste göra hissa läxan färdit x_x en uppsats som jag har lite kvar att skriva + bilder som jag  inte hittar nånstans O_O nåja.. hittar ja inte så hittar jag inte!

 Puss på er x'p


Hejdå :D


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hurdan musik tycker du om?
 Rock
 Rap, Hip hop
 Pop
 Klasisk
 Electric, techno/trance, psybient
 Hard rock, metal, scremo
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Länkar

Music

Bloglovin'

bloglovin

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards