xzzandrazzx

Alla inlägg under februari 2010

Av Zandra - 28 februari 2010 19:08

Troligen komr jag bara att lägga upp mellan 1 och 3 inlägg om dagen, inte för att jag har nått upp till 3 ännu men det vet man aldrig :p.

Jag har suttit och spelat spore hela dagen haha x'd de va faktiskt länge sen jag spelade det :O. Skapade en massa monster och hålr på att laga en ny värld just nu :D, jätte intressant, lol.

Sitter och ser den första star trek filmen nu (star trek the motion picture), hunnit lite över halva filmen och den är faktiskt helt okei :p men tyckr fortfarrande bättre om TNG filmerna. Har länge funderat om jag ska se dom där orginalla och laddade ner den första så jag tror nog att jag skall forsätta se till 6 :P.

Någon som förresten sett alla 11 star trek filmerna :O?

Vilken tyckr ni bäst om?

Av Zandra - 28 februari 2010 09:47

Jag vakna nog för en timme sen men har vaknat helt nu ^^; .

Vakna 10 idag :D svensk tid borde de vara 9.

Herregud.. det orkar snöa .-., komr massor ner och de e inte nå små flingor helr!!

Om de nu bara kunde sluta snöa.

Imorn skola :( hade sportlov förra veckan. Det som stör mig mest e att man måste ha varje månda moron två timmar kemi tills vi har sommarlov, blääh.

LoL

Av Zandra - 27 februari 2010 13:42

Det känns som södag x_. !

Hålr på att se på Star Trek Next Generation :D älskar den serien, har fastnat och det är jäklit svårt att komma ifrån.

På tal om star trek så har jag inte fått det dä spelet och funka ännu .__.' .

Har alltid haft problem med servern här som vi bor. Fan, borde aldrig köpt de dä spelet O_O.

Av Zandra - 26 februari 2010 18:59

Skall och se på den nya Beck snart så det här inlägget blir kort..

Visar min nya lugg imorn orkar inte fota min idag lol x'd.

Var och förde star trek online boxen tillbax idag och böt ut den ._.'' är helt säker på att det inte nu helr komr att funka men det får man väl se imorn dåe. De som om min server inte vill ta emot spelet lr nåt x-O nåja nu skall jag och se på film, tror inte att jag bloggar nå mer idag men imorn blir det väl mer ;p.

Av Zandra - 26 februari 2010 11:54

Vakna 9 idag :O wow, rekord. Hade inte nått att blogga om på morgonen inte för att jag har de nu helr.

Skall snart till frissan :D äntligen!!! Har väntat länge på att få komma ditt. Skall klippa, färga osv. Inte nån ny stil på håret, den komr att se ut som den gör på den bilden <-- kanske ba en anning ljusare och mörkare och kortare pannlugg.

Försökte få det där spelet att funka men nej.. fan jag hatar sånt där skurande!

Har haft otur med datorn hela tiden x'd man kan int gö ng annat än skratta, hahah.

Skall börja sticka nu jag.. har några saker som ska göras på stan också :)

hejs, svejs!

Av Zandra - 25 februari 2010 21:12

Såg just på House :D en av de bästa tv serierna någonsin :D Nu skall jag se på Star Wars 6 med mamz och siz.

Har fortfarrande inte fått star trek online att funka .__.' ska prova imorn igen om de inga funkar så blir jag arg och för boxen tibax!!!!

Suttit och grubblat om det hela kvällen men måste försöka komma på ng andra tankar nu.


Förresten undrade om ni vet vem shaytards på youtube är? :O Värt att se hans videon ;): http://www.youtube.com/user/SHAYTARDS

han har också en annan som e värd att se på: http://www.youtube.com/user/shaycarl


Komr att blogga mycke imorn ;P tror ja åtminstånde :O

Av Zandra - 25 februari 2010 17:27

Köpte Star Trek online idag för 49 euro (449kr?) och fan, då jag skulle lägga in en game card key funkade det inte O_o säger att subscrition servern är nere och att jag skall prova igen senare. Har försökt och försökt i evigheter men nej -.-'

Inte för att jag förväntar mig något så mycket av det men ändå det verkade helt okei men nu då man inga får de igång så va fan ska man göra ?


Nåja.. ursäkta att jag inte bloggat tidigare men jag gör det nu!

Försökte blogga hon farmor med mobilen men sidan hade nåra små problem så de ble inget och orkade inte helr gå och lägga på datorn då jag hade just stängt den lol.

Men nu är jag hemma igen :).


Känner mig annors lite konstig.. mår dålit, helt jävla blek ( fast man nog annors är de ) och trött. Man hålr väl på att bli sjuk .---. . Brukar alltid bli sjuk efter att syrran varit sjuk så ja .


Av Zandra - 24 februari 2010 20:16

Skulle kanske skrivit det här inlägget tidigare om jag inte skulle ha somnat haha x'd.

Nåja, komr inte att göra ng speciellt nu mer i kväll förrutom att se nåra filmer. Om jag kan hålla mig vaken :P.

Förresten undrade hur mycket snö har ni hos er?

Här som jag bor är de massor O_O önskade att allt regnade bort, vet ej vf, e bara väldigt trött på den...

Presentation

Omröstning

Hurdan musik tycker du om?
 Rock
 Rap, Hip hop
 Pop
 Klasisk
 Electric, techno/trance, psybient
 Hard rock, metal, scremo
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Länkar

Music

Bloglovin'

bloglovin

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards