xzzandrazzx

Alla inlägg under juni 2010

Av Zandra - 27 juni 2010 12:29

Så kommer jag idag att fara till konfirmations lägert och kommer hem 8.7


Av Zandra - 26 juni 2010 15:18

Jamen hej igen (: .

Fick lust att blogga bara vet inte varför?!

Ingen orkar ju besöka den här bloggen haha, förr hade jag ca. 4-5 (jätte mycket O_O) besökare om dagen men nu äre bara 0 >-<.

Jag har ju inte varit nå vidare aktiv heller men kan någon ge mig råd om hur man kan få lite mera besökare utan kostnader?

Kanske det är så att jag behöver blogga lite mera eller?

Men om nån har något råd skriv i kommentarena (: 


Av Zandra - 26 juni 2010 13:11

Tänkte blogga igår på kvällssidan men internet kom inte fram som det skulle.

Vaknade upp idag med att det regnade men nu är det klarblått och soligt (: tur det!

Skaffade just en twitter, onödigt D: har det bara som tidsfördriv som den här bloggen.

Men om du nu är intresserad :  http://twitter.com/Choko_Bunny

Gör inte riktigt något just nu sitter och funderar på lägret som jag skall till imorn, alltså jag skall till konfirmations lägert från 27.6-8.7, har inte direkt lust men nåja.


Har också just kommit på ett snabbare sätt att färgläga i photoshop och jag tyckr också att det sir mera "riktigare" ut än förr.

Så här är min första bild med det nya sättet, och såklart Mulder and Scully :P

   Nog för att det forfarrande tog en ganska så lång tid men inte lika länge som förr.


Har märkt att det är väldigt många som tror att det är enklare att rita på datorn än med paper och penna men där har ni fel, har ni någongång änns testat? För mig är det förjävligt, måste alltid skissa på paper först sedan skanna in skissen i datorn. Det finns många som gör så gör så som jag. 

Sen är det en sak som hörs ganska så konstigt!! Om någon kommenterar på en bild man har ritat på datorn och så säger dom något i den här stilen: har du ritat den för hand? va menar de med det? såklart man ritat för hand, vad annors XD. Om man ritar med ex. en wacom eller trust tablet så ritar man för hand, det är en penna som man rör med på tableten eller om det är en tablet pc så ritar/skriver man med pennan som rör skärmen.

Tydligen skall man tolka det om man ritat på paper eller inte. Men det hörs inte riktigt klokt.


Ha en trevlig midsommar allihopa (; 

Av Zandra - 19 juni 2010 10:58

Hmm... Jag har inte så mycket att skriva om vet ni D:, gör aldrig något speciellt.. just nu ser jag på Babylon AD, kommit till ungefär halva filmen. Tycker att det är helt bra.

Sätter in några bilder som jag gjort den sista tiden för att jag inte riktigt har så mycket att skriva om. Borde kanske göra den här bloggen till någon ritblogg, som jag förklarar en massa saker och laddar upp bilder och tutorials.. vad tycker ni?? KOMMENTERA ISÅFALL med förslag vad ni vill att jag ska förklara.

         

Av Zandra - 17 juni 2010 08:22

Jag är bara så trög på att uppdatera den här bloggen! Nåja.. ska väl försöka igen då.

Det är ju sommarlov nu vilket är väldigt positivt att man inte behöver i skolan. Problemet är att det varit i nåra dagar regnigt, blåsigt och kallt vilket gör att vattnet blivit kallare och jag har inte ännu heller hunnit simma... Men vädret har varit rätt så bra nu i några dagar så hoppas solen värmer upp vattnet så att man snart kan gå och simma (: .

Idag har jag bara tänkt hänga ut med min polare i stan. Inte något speciellt!

Kanske bloggar senare då jag kommer hem.

Presentation

Omröstning

Hurdan musik tycker du om?
 Rock
 Rap, Hip hop
 Pop
 Klasisk
 Electric, techno/trance, psybient
 Hard rock, metal, scremo
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Länkar

Music

Bloglovin'

bloglovin

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards