xzzandrazzx

Alla inlägg under mars 2010

Av Zandra - 8 mars 2010 14:57

Brukar lämna en del dagar från att blogga och så komr det nog att bli i framtiden med! Orkar ba inte blogga alla dagar. Senaste tiden har jag inte lagt mer än bara 1 inlägg om dagen men skulle vilja komma upp till två igen.

Hade skola idag och det var faktiskt helt ok dag! Fast jag har 2 h kemi på morgonen ;p.

Just nu sitter jag nu ba här och ritar, chattar, youtube och hör på några låtar... inte så mycket intressant med det :).




Av Zandra - 6 mars 2010 18:04

Va ute för en tid sen, bläääh, hatar snön, kunde knappt gå nånstans utan att sjunka igenom så jag rullade och nu mår jag skit av allt rullande x). Nog för att jag kröp också men det var nästan bara uppför höga brantar.

Har märkt att mina inlägg är väldigt bildlösa, lol. Men i framtiden komr jag nog att lägga upp bilder jag sj fotat.

Men idag tänkr jag lägga upp några bilder jag ritat på senaste tiden.

Så ni vet jag använder en wacom bamboo fun small tablet och ritar i adobe photoshop elements 6.0

   

   


Av Zandra - 5 mars 2010 15:26

Haha xd vet inte vf men tyckr att det är ganska löjlit att laga en webbsida som heter twilightsucks.com, tyckr inte ni?

Jag är inget twilight fan sj och tyckr inte om det helr..

En vän sa till mig och flera andra också att på den dä webbsidan, att det skulle ha ståt om att ett twilight beroende fan sku ha mörda en som hatade twilight, stämmer det lr?


Yeeeeeesss... äntligen fredag <3 hade ju en helt vanlig skolvecka den här veckan.. hade ju förra veckan sportlov.

Har inte riktit ng speciellt för mig idag men skall säkert se på nån film och spela ngt spel :).

Av Zandra - 4 mars 2010 15:32

Blogga aldrig igår och orkade inte helr x'd. Kom hem från min kompis så sent och sen då ja va hemma had jag huvudverk .__.'.

Har inte nå planer för idag direkt.. ska si på nån film o så :)

Undrade hur mycket filmer har ni laddat ner allt som allt??

Sj orkar jag inte räkna.. har laddat net så mycket filmer förr men tog bort de flesta då jag inte hade någon större hårddisk och spara dem på.. 

men nu har jag 1 TB hårddisk som är 1000 GB och det är ganska så stort :O  har fyllt 83 GB på den redan x'd och allt det där är nästan ba filmer + någo bilder och musik som jag tror va tillsammans ng 5-6 GB.

Av Zandra - 2 mars 2010 15:15

Bloggade aldrig igår :q, mådde inte nå vidare men mår åtminstånde bättre idag ;).

Den här skoldagen kändes så jävla lång O_O började 8 idag och slutade ungefär 3. Först religion, matte, finska 2 h, engelska och tyska 2 h och timmarna är 45 min och de dä två långa rasterna och 5 min pauserna. Slutar som tur tidigare imorn :D ng där vid 2 tiden. Men kanske skall fa till en vän imorn så jag blir kanske i skolan och vänta på henne.

Skall fa och spela spore nu jag :P hejs svejs hör av mig senare!

Presentation

Omröstning

Hurdan musik tycker du om?
 Rock
 Rap, Hip hop
 Pop
 Klasisk
 Electric, techno/trance, psybient
 Hard rock, metal, scremo
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Länkar

Music

Bloglovin'

bloglovin

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards