xzzandrazzx

Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Zandra - 9 juli 2010 17:47

Var och simma för nån timme sen, det var varmt i vattnet! Fast det blåste rätt så mycket så man började såklart fysa sen !

Nu sitter man hemma igen då vid datorn. Fick klart en av mina tre bilder men jag visar dem alla på en gång då jag är färdig med dem.

Men jag skrev i inägget förre att jag skulle lägga upp mina pen och paper ritade bilder så här är dem:

     

Misslyckades med den mittersta bilden. Det ena ögat blev lite missbildat tycker jag.


Kanske jag skulle kunna räkna upp vad jag har använt för pennor då jag ritade dem.

i de två första bilderna använde jag bara grafik pennor och ink.

 

I den sista använde jag till sketchen en svag grafik penna så att man kan sudda utan att det behöver bli några störrande linjer. Efter sketchen så lade jag på med svart ink där linjerna går och färgade håret med svart ink också. Som du ser finns det en massa vit i håret också det lade jag på efteråt med vit oljefärg. Resten är färgat med Derwent's färgpennor och på en del ställen lade jag på med tusch (stabilon) .

Av Zandra - 9 juli 2010 10:45

Kändes rätt så skönt att sova i egen säng och inte den där hårda knarrande sängen på lägret!

Solen har nyss börjat skina och vädret ser rätt så bra ut så troligen blir det att simma idag :D men det blir lite senare har en massa arbete att få färdit. Skall försöka få tre stycken bilder färdiga tills nästa vecka! Har faktiskt hållt på med dem rätt så länge nu redan. Under lägret gjorde jag tre andra bilder som jag säkert lägger upp på bloggen idag!

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hurdan musik tycker du om?
 Rock
 Rap, Hip hop
 Pop
 Klasisk
 Electric, techno/trance, psybient
 Hard rock, metal, scremo
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Länkar

Music

Bloglovin'

bloglovin

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010
>>>

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards