xzzandrazzx

Alla inlägg den 14 juli 2010

Av Zandra - 14 juli 2010 20:10

Jag tror att ni vet vad allt det som finns på bilden är, hoppas jag.

Kanske jag skulle kunna nämna vad den gröna flaskan är, det är alltså en sån där sprej som man spejar på blyerts, kol, pastell och akvarell teckningar, man kan speja på maskinskrift och foton med. Varför spejar man då? För att som tex. kolet på bilden inte skall smetas ut. Så jag är vädigt glad att jag hittade den.

Om ni har några frågor om något annat på bilden så fråga på bara (:.

 

Just nu ritar jag och hör på musik ( jag tror ni vet vad om ni läst mina föregående inlägg )


 

Av Zandra - 14 juli 2010 11:24

Äntligen är det en massa moln på himmlen som skymer solen... orkar inte med den idag + så känns det redan en aning svalare ute, tror det åskade inatt.

Just nu sitter jag och hör på Poets Of The Fall och lagar lite på bilderna.

Skall kanske och köpa mer rit material idag, men det är bara ett kanske sen.

Visar vad jag köpte igår sen senare idag om det blir mera.

Men iallafall så borde jag börja gå nu för jag ska städa och sånt förre så hejs svejs ! 

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hurdan musik tycker du om?
 Rock
 Rap, Hip hop
 Pop
 Klasisk
 Electric, techno/trance, psybient
 Hard rock, metal, scremo
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Länkar

Music

Bloglovin'

bloglovin

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010
>>>

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards