xzzandrazzx

Alla inlägg den 17 juli 2010

Av Zandra - 17 juli 2010 11:28

Gomorron!! Vakna just, hehe. Var ute i stan med min kusin igår kväll/natt. Vi cycklade bara omkring och såg på en massa konstigt folk. 

Förresten fick det trådlösa internet att funka bättre nu och allt jag behövde att göra var att flytta plats och det är typ bara några meter.

Dagens teknik är så invecklad.

Som ni säkert redan vet är jag hos min fammo nu. Orkade inte blogga igår, höll på med så mycket. Jag är inte heller säker om det blir fler inlägg idag heller, skall bort idag igen. 

De där bilderna som jag skulle ha färdigt till slutet av den här veckan blir nog inte av, det blir troligen nästa vecka.

Jag har inte bara orkat eller haft tid, man har ju spenderat nästan hela veckan på stranden, sen var man till en stad inärheten av mig nåra gånger efter rit material och den här värmen gör en galen.

Ja jag hoppas ni förstår vad jag menar.

Men nu skall jag sticka igen måste skriva lite på min berättelse


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hurdan musik tycker du om?
 Rock
 Rap, Hip hop
 Pop
 Klasisk
 Electric, techno/trance, psybient
 Hard rock, metal, scremo
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Länkar

Music

Bloglovin'

bloglovin

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010
>>>

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards