xzzandrazzx

Alla inlägg den 20 juli 2010

Av Zandra - 20 juli 2010 18:36

Blev rätt så sent med bloggandet idag. har varit en aning trög hela dagen och inte änns orkat sätta på datorn förre nu. Har ingen aning om varför jag är så jäkla trött, kanske det varma vädret? Men iallafall så har jag typ bara läst Vargböder del 6 idag. Suverän bok. Skaffade den i förgår. Den har nog varit ute länge redan men jag vet int, har inte bara haft tid för att läsa.

Håller fortfarrande på med mina karaktärer, men alltså jag är bara så trög med bilderna XD måste bara skratta, det brukar inte ta så här länge för mig att rita men jag måste tvinga mig själv på något sätt att få dem färdiga..

Men iallafall så har jag målat en oljeteckning för en tid sen men jag bestämde att lägga upp den så här är den: 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hurdan musik tycker du om?
 Rock
 Rap, Hip hop
 Pop
 Klasisk
 Electric, techno/trance, psybient
 Hard rock, metal, scremo
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Länkar

Music

Bloglovin'

bloglovin

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010
>>>

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards