xzzandrazzx

Alla inlägg den 18 juli 2010

Av Zandra - 18 juli 2010 16:54

Så är man hemma igen då.

Satt och såg på film hela till 4 på morgonen med min mammas kusin som är i samma ålder som mig och ja vi såg på Iron Man 1 och 2. Ja och jag har laddat ner 2 men det skiter jag fullständigt i.

Vi vaknade ca. 12 tiden på dagen och såg på Sherlock Holmes, jätte bra film. Har sitt den säkert 5 eller 6 gånger redan. Efter det gick vi och simmade och var i, i timmar och så kom min morsa efter mig, skulle vilja ha varit en natt till. Hon bor ju inte inärheten av mig heller. Ungefär 6-7 timmar från mig.



Nåja, men hon skulle komma tillbaka hit ännu under sommarn så hoppas att vi ses igen. 

Ja man skulle ju ha färdigt mina 4 karaktärer tills idag men skit samma de blir färdiga tills nästa vecka.

 Har inte nåra planer mer för idag. Det är annors också ett förjävligt väder ute, blåser och det är mulet.

 Nu skall jag gå och käka! Hejdå!

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hurdan musik tycker du om?
 Rock
 Rap, Hip hop
 Pop
 Klasisk
 Electric, techno/trance, psybient
 Hard rock, metal, scremo
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Länkar

Music

Bloglovin'

bloglovin

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010
>>>

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards