xzzandrazzx

Alla inlägg den 23 juli 2010

Av Zandra - 23 juli 2010 10:53

Fan det här suger. Igår omkring 1 på dagen blev mitt vänstra öra i lås och 1 timme senare så började det ta sjukt och det blev bara värre och värre kunde knappt sitta stilla till slut började jag gråta för jag klarade inte av smärtan mer. Tog en Burana så att värken skulle hållas borta en tid som tur gjorde den det men fortfarrande så kom det små smärtor imellanåt, sen så slutade det då jag var och väntade på hälsocentralen. Slapp in först 16.45 så jag led länge med värken. De kollande mina båda öron och jag hade en förjävlig inflammation i det västra örat men det högra var bra. Fick då paper till antibiotikan som skulle lämnas in till apoteket.

Medicinen smakar fy fan.. har smakat många mediciner men den här yh.. men jag måste ta den ändå så att det förhoppningsviss blir bättre.

Därför orkade jag aldrig blogga ett till inlägg igår som jag hade lovat.

Köpte dock inte heller något material igår men det blir kanske idag.

Skall gå och vila en stund, har lite feber också vilket är störrande.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hurdan musik tycker du om?
 Rock
 Rap, Hip hop
 Pop
 Klasisk
 Electric, techno/trance, psybient
 Hard rock, metal, scremo
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Länkar

Music

Bloglovin'

bloglovin

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010
>>>

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards