xzzandrazzx

Alla inlägg den 11 juli 2010

Av Zandra - 11 juli 2010 18:19

Kom just hem från simmandet! Oj gud det är så varmt i vattnet. Jag tror jag simmade i ca. 3 h.

Har inte några speciella planer för ikväll skall väl bara sitta och mysa i soffan och se på någon film.

 

Av Zandra - 11 juli 2010 13:56

Då är man komfirmerad då! 

Bloggade bara ett inlägg igår fast jag skulle göra fler orsaken till det är att jag hade fullt upp med at ordna festen som jag hade idag (den är troligen snart över).

Varmt som fan idag också O__0' och så hade man sen ännu en svart klänning på sig i ca. 30 grader.

Efter allt det här blir det simning <3 jag undrar hur varmt vattnet är... måst ta reda på det. 

Igår på kvällen färgade jag faktiskt med oljefärg (haha), jag som aldrig tyckt om att färga med oljefärger och så gjorde man det igår. Bilden blev väl helt okaj, är inte helt färdig med den ännu! 

Kanske man kommer att göra fler teckningar med oljefärger, kanske det är bäst att jag börjar köpa en aning bättre penslar, för de som jag målade med igår är inte änns riktiga målpenslar hihi, det var några konstiga smink penslar som råskade någonstans. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hurdan musik tycker du om?
 Rock
 Rap, Hip hop
 Pop
 Klasisk
 Electric, techno/trance, psybient
 Hard rock, metal, scremo
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Länkar

Music

Bloglovin'

bloglovin

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010
>>>

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards