xzzandrazzx

Alla inlägg den 10 juli 2010

Sol

Av Zandra - 10 juli 2010 10:04

Vaknade nyss och känner mig helt fallfärdig!! Förre jag kom hit testade jag om det gick att blogga på min mobil och det funkade :D har laddat ner en annan webbläsare till den för med den förra gick det inte att blogga.

 

Men iallafall idag blir det simning igen då, det är soligt ute och det blåser lite men troligen kommer det det blåsa mycket mer på stranden.

Annors är den här dagen helt normal som vilken annan dag i mitt liv. Ja just det ja! Imorn blir man konfirmerad då! Skit att man måste vakna kl. 8, hade väldigt gärna velat sova men det kan inte hjälpas och det hela börjar 10 men måste vara där tidigare för att vi skall gå igenom allt osv. 

Efter det blir det såklart någon sårts fest. Bloggar troligen efter den festen så det blir bara ett inlägg imorn tror jag. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hurdan musik tycker du om?
 Rock
 Rap, Hip hop
 Pop
 Klasisk
 Electric, techno/trance, psybient
 Hard rock, metal, scremo
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Länkar

Music

Bloglovin'

bloglovin

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010
>>>

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards