xzzandrazzx

Alla inlägg den 13 juli 2010

Av Zandra - 13 juli 2010 19:55

Herregud det är så varmt, just nu önskar jag att det skulle bli kallare.

Sitter nu och hör på Poets Of The Fall, jätte bra musik.  Borde börja fortsätta med mina bilder.. men jag orkar inte D: imorgon sen skall jag försöka få någon av dem färdiga.

Var och köpte lite rit material idag kan berätta mer imorgon och visa någon bild.

Men nu skall jag sticka igen hehe.


 

Av Zandra - 13 juli 2010 10:31

Fick lust att blogga nu. Just nu gör jag inte så mycket, sitter och bloggar, uppdaterar, lyssnar på musik, laddar ned musik och borde fortsätta med mina bilder jag skall ha färdigt den här veckan men det får bli till senare.

 Såklart skall jag gå och simma idag med, varmt som jag vet inte vad!

Det sägs ju att om det är en kall vinter blir det en varm sommar och tydligen stämmer det också!

Ja just det, har lite bilder som jag fotat! Det är nästan bara blommor.

   

       

Har inte fotat med en systemkamera utan med en helt normal kamera med 8.1 megapixel och med en 6.3 - 18.9mm zoom. Samsung L800

Rosorna fick jag till min konfirmation

Vill ni se fler bilder så kan ni gå till  Choko-Bunny.deviantart.com  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hurdan musik tycker du om?
 Rock
 Rap, Hip hop
 Pop
 Klasisk
 Electric, techno/trance, psybient
 Hard rock, metal, scremo
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Länkar

Music

Bloglovin'

bloglovin

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010
>>>

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards