xzzandrazzx

Alla inlägg den 16 juli 2010

Av Zandra - 16 juli 2010 12:06

Skulle vara trevligt om ni kommenterade det här inlägget och skriva vad ni skulle vilja se mera här på min blogg, jag är öppen för nästan allt.

Blev inget bloggande igår för jag orkade inte och spenderade nästan hela dagen på stranden igår. 

Gör knappt något nu förutom att försöka få dessa två teckningar färdiga tills söndan, ehe. Börjar få lite bråttom.

Jag är inte säker om jag kommer att göra fler inlägg idag för isåfall blir det via mobilen. Skall övernatt till fammo idag och jag tar datorn med mig för att rita de där bilderna men det trådlösa är alldeles för långsamt då man skall in på bloggplatsen så därför gör jag det via mobilen. Kommer säkert att träffa min kusin också, hon har förresten också en blogg: http://michx.blogg.se/

Vet inte om det blir något simmande idag för jag hostar jämt och är en aning hes och jag vill ju inte få det värre för det blev tydligen det från igår.

Sticker nu.

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hurdan musik tycker du om?
 Rock
 Rap, Hip hop
 Pop
 Klasisk
 Electric, techno/trance, psybient
 Hard rock, metal, scremo
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Länkar

Music

Bloglovin'

bloglovin

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010
>>>

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards